PLUG-IN HYBRID BMW.

Elastyczne. Efektywne. Mocne.

Poznaj praktyczny świat hybryd typu plug-in BMW, łączących zalety silnika elektrycznego i spalinowego. To połączenie oferuje pełną elastyczność zarówno w codziennej jeździe, jak i podczas dłuższych podróży.

Hybrydy plug-in BMW X łączą efektywność i moc. Z zasięgiem elektrycznym, który spełnia codzienne potrzeby kierowców. I mocny napęd stawiający czoło wyzwaniom. Odkryj nasze elegenackie sedany, praktyczne touringi oraz modele SUV. W naszych samochodach komfort łączy się ze świadomością ekologiczną. Kupując lub biorąc w leasing hybrydę plug-in BMW, zawsze znajdziesz odpowiednią ofertę dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.

Więcej dynamiki. Większy zasięg. Większe możliwości.

Modele plug-in hybrid BMW.

230e xDrive Active Tourer
330e Sedan
330e xDrive Touring
530e Limuzyna
530e Touring
M5 Sedan
M5 Touring
750e xDrive Limuzyna
M760e xDrive Limuzyna

230e xDrive Active Tourer

  • Od
    225 500 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    83-88 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:30 hrs
230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88

330e Sedan

  • Od
    255 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    85-101 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101
  • Od
    271 500 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    88-91 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91

530e Limuzyna

  • Od
    300 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    94-105 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105

530e Touring

  • Od
    310 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    87-98 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98
  • Od
    680 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    63-69 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69
  • Od
    690 500 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    61-67 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67

750e xDrive Limuzyna

  • Od
    643 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    76-80 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    - hrs
750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80
  • Od
    690 500 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    61-67 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    - hrs
M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e
X3 30e xDrive
X5 xDrive50e
XM Label

X1 xDrive30e

  • Od
    244 500 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    77-85 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:30 hrs
X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85

X3 30e xDrive

  • Od
    280 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    81-90 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    2:15 hrs
X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90

X5 xDrive50e

  • Od
    474 100 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    88-104 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    3:00 hrs
X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104
  • Od
    1100 000 zł *
  • Zasięg elektryczny WLTP [2]:
    76-81 km
  • Czas trwania ładowania AC (poziom naładowania 0-100%) [3]:
    4:30 hrs
XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81

Znajdź swoją hybrydę plug-in BMW.

Poznaj szeroką ofertę BMW i znajdź samochód dopasowany do Twoich potrzeb

Wybrane zalety samochodów hybrydowych.

Mniej emisji.

Hybrydy plug-in są bardziej przyjazne dla środowiska niż konwencjonalne samochody z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Dystanse do 100 km można pokonywać na samym napędzie elektrycznym, a zatem bez lokalnej emisji spalin. Zmniejsza to ślad CO₂ w ruchu ulicznym.

Wysoki zasięg.

Napęd hybrydowy plug-in dostosowuje się do codziennych sytuacji. Jeśli zasięg napędu elektrycznego nie jest wystarczający, automatycznie włącza się silnik spalinowy. Tym samym nawet na dłuższych trasach nie musisz polegać na infrastrukturze ładowania i zachowujesz pełną elastyczność na drodze.

Komfortowe ładowanie w domu.

Ładuj hybrydę plug-in w domu tak prosto, jak samochód elektryczny. Jest to praktyczne rozwiązanie, które pozwala obniżyć koszty i ślad CO₂ w porównaniu z pojazdami z silnikiem spalinowym. Dzięki temu możesz wygodnie korzystać z zalet ekologicznej mobilności.

Elastyczna i inteligentna.

Pełna elastyczność ładowania w miejscach publicznych.

Komfortowe ładowanie Twojego samochodu w całej Europie w jednej z największych sieci ładowania. Napęd elektryczny pozwala pokonywać odległości do 100 km bez emisji spalin. W razie potrzeby automatycznie włącza się silnik spalinowy.

Odzyskuj energię podczas swobodnego toczenia lub hamowania.

Podczas hamowania lub po zdjęciu nogi z pedału przyspieszenia samochód odzyskuje energię. W tym czasie energia kinetyczna przekształcana jest na energię elektryczną. Ładuje ona akumulator i zwiększa zasięg hybrydy plug-in.

Optymalizacja akumulatora i komfort.

W aplikacji możesz optymalnie przygotować temperaturę wnętrza. Wstępna klimatyzacja podczas postoju jest praktyczną funkcją zarówno latem, jak i zimą. Pasażerowie mogą już w chwili rozpoczęcia jazdy cieszyć się wyższym komfortem wnętrza.

Ładowanie samochodów elektrycznych w miejscach publicznych.


Więcej informacji.

Plug-in hybrid BMW.

Umów się na jazdę próbną swoim wybranym modelem BMW.

Chcesz się przekonać, jak jakie wrażenia z jazdy oferuje Twój wymarzony model elektryczny? Umów się na jazdę próbną online w dogodnym dla Ciebie terminie. Partner BMW skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dalszych informacji.

Plug-in hybrid BMW.

Życzysz sobie osobistej konsultacji?

W razie jakichkolwiek pytań, chęci uzyskania dodatkowych informacji lub otrzymania konkretnej oferty prosimy o kontakt z najbliższym dealerem BMW. Kompetentni doradcy BMW chętnie udzielą Ci wszelkich informacji indywidualnie przez telefon lub bezpośrednio na miejscu.

Plug-in hybrid BMW - Zapytaj o ofertę.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od M-Cars sp. z o.o. sp. k. za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

230e xDrive Active Tourer: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 20–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 17–16,1; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 83–88
330e Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 25–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,4–20,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 85–101
330e xDrive Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 24–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 23,5–22,9; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–91
530e Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,8–0,6; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 17–13; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 21,3–19,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 94–105
530e Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 22,5–20,5; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 87–98
M5 Sedan: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,9–1,6; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 43–36; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 26,8–25; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 63–69
M5 Touring: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–39; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 27,6–25,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 61–67
750e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–1; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 27–23; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24,8–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–80
M760e xDrive Limuzyna: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,4–1,1; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 31–25; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 25,9–23,4; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 71–78
X1 xDrive30e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 0,9–0,7; emisja CO2, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 21–16; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 18,2–16,8; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 77–85
X3 30e xDrive: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,1–0,9; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 26–21; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 24–22,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 81–90
X5 xDrive50e: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 1,2–0,8; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 28–19; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 30,7–26,3; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 88–104
XM Label: Zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w l/100 km[1][3][4]: 2–1,7; emisja CO₂, cykl mieszany WLTP w g/km[1][3][4]: 45–37; zużycie energii w cyklu mieszanym WLTP w kWh/100 km[1][3][4]: 33,5–32,7; zasięg elektryczny, WLTP w km[1][2]: 76–81


  • [1] Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2, zużycia energii i zasięgu na napędzie elektrycznym zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wszelkie wyposażenie dodatkowe (w tym przypadku z rynku niemieckiego). W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem UE 2022/195 od 01.01.2023 r. w certyfikatach zgodności WE wartości NEDC nie będą już obowiązywać. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp
    Więcej informacji dotyczących oficjalnego zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów osobowych można uzyskać we wszystkich salonach sprzedaży.

  • [2] Zasięg zależy od różnych czynników, przede wszystkim: indywidualnego stylu jazdy, uwarunkowań trasy, temperatury zewnętrznej, ogrzewania, klimatyzacji i zastanej temperatury.

  • [3] Dane dotyczące osiągów silników benzynowych dotyczą ich eksploatacji z paliwem o jakości LO 98. Dane dotyczące zużycia dotyczą eksploatacji z paliwem referencyjnym zgodnie z rozporządzeniem (UE) 715/2007. Dopuszczalne są jakości paliwa bezołowiowego LO 91 i wyższe o maksymalnym udziale etanolu wynoszącym 10% (E10). BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 95. W przypadku samochodów o wysokich osiągach BMW zaleca stosowanie paliwa o LO 98.

  • [4] W przypadku hybrydy plug-in: ważone, cykl mieszany (EC AC Charge Weighted)

  • [5] Wydajność ładowania zależy od poziomu naładowania, temperatury otoczenia, indywidualnego profilu jazdy i wykorzystania odbiorników energii. Podane zasięgi są oparte na najlepszym scenariuszu WLTP. Czasy trwania ładowania odnoszą się do temperatury otoczenia 23°C po wcześniejszej jeździe i mogą się różnić w zależności od sposobu użytkowania. W pełni elektryczny napęd przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

  • [6] Wydłużenie zasięgu w km w wyniku ładowania o dużej mocy przez 10 minut obliczone zostało w cyklu WLTP zgodnie z DIN70080. Zależy ono od wyposażenia samochodu, indywidualnego profilu jazdy, temperatury otoczenia, stanu naładowania i wykorzystania odbiorników dodatkowych.

Aktualności.