LISTA KATEGORII DANYCH.

Dane kontaktowe:

  • Imię i nazwisko
  • Tytuł
  • Adres
  • Płeć
  • Email 
  • Numer telefonu / numer komórkowy
  • Inicjały
  • Faks

 

Dane osobowe:

  • Data urodzenia
  • Stan rodzinny
  • Członkowie rodziny
  • Prawo jazdy (rodzaj)
  • Zawód
  • Wnioski np. o udzielenie informacji, jazdę próbną
  • Preferowany dealer
  • Hobby
  • Preferowana metoda płatności
  • Preferowana forma kontaktu
  • VIN
  • Nazwa spółki

 

Dane identyfikacyjne:

  • Numer klienta / ID klienta
  • Numer umowy

 

Historia klienta:

  • Poziom satysfakcji klienta (oraz dodatkowe informacje z platformy selfcare )
  • Otrzymane oferty
  • Dane dotyczące zakupu samochodu, w tym model, konfiguracja, data zakupu, data
    rejestracji, numer tablicy rejestracyjnej, data zamówienia, data dostawy, użytkownik samochodu, cena katalogowa
  • Informacje dotyczące gwarancji
  • Wartość rezydualna
  • Informacje dotyczące usług finansowych BMW 
    (informacje dotyczące umów np. sposób płatności, okres trwania leasingu, hipoteka)  
  • Opcjonalne informacje w ramach ubezpieczenia "Roland Schutzbrief" (np. pojazdy w gospodarstwie domowym, wykorzystanie usług w zakresie mobilności)
  • Informacje dotyczące zakupu części, akcesoriów oraz produktów lifestylowych
  • Dane zebrane w trakcie wizyt u dealera (np. prośby, informacje uzyskane w trakcie
    konsultacji, obsługujący konsultant odpowiedzialny za sprzedaż, historia serwisowa)
  • Historia kampanii / wyniki kampanii
  • Opcjonalne dane klienta dotyczące posiadanych pojazdów innych producentów poprzez np.
    platformę używanych samochodów obsługiwaną przez BMW
  • Udział w imprezach (miejsce, spółka)
  • Historia reklamacji
  • Historia serwisowa

 

Dane dotyczące korzystania z pojazdu: Jeżeli klient ma podłączone konto drive/ride, można wykorzystać następujące dane:

  • Poziom napełnienia zbiornika paliwowego
  • Pozostały zasięg
  • Dane RTTI (dane wejściowe z systemu nawigacji)
  • Temperatura zewnętrzna
  • Lokalizacja (w tym odbiór (w przypadku wynajmowanego samochodu) lub pozycja parkowania w przypadku zaparkowanego pojazdu wyłącznie jeżeli konto drive zostało aktywowane i podłączone)
  • Przebieg
  • Średnia prędkość
  • Wykorzystanie usług cyfrowych

 

Dane z aplikacji/ strony internetowej/ mediów społecznościowych:    

  • Jeżeli klient się zarejestrował lub zalogował, można wykorzystać następujące dane:
  • Dane dotyczące przeciętnego wykorzystywania applikacji (należy wybrać opcję zachowanie w aplikacjach)
  • Informacje dotyczące lokalizacji
  • Użytkowanie rozrywki online
  • Użytkowanie odwiedzonej strony internetowej Grupy BMW
  • Dane zawarte w plikach cookie (w przypadku zatwierdzenia polityki cookie)
  • Użytkowanie mediów społecznościowych BMW (np. wejście na fora oraz zamieszczanie na nich postów)